Termeni si conditii
Definitii & termeni
ceasuri-shop.ro – denumirea comerciala a S.C. PAM NET EXCLUSIV S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, sediul social in Arad, Str. C. Brancoveanu, Nr. 17, Nr. de ordine in Registrul Comertului J2/892/2017 si cod unic de inregistrare fiscala RO37624623.
Cumparator – orice persoana fizica – incepand cu varsta de 16 ani -, persoana juridica sau orice entitate juridica care creaza sau nu cont in site-ul ceasuri-shop.ro si efectueaza o comanda.
Client – orice persoana fizica – incepand cu varsta de 16 ani -, persoane juridice sau orice entitate juridica, care acceseaza magazinul online, prin multiple metode – electronic, telefonic, etc. -, puse la dispozitie de ceasuri-shop.
Utilizator – orice persoana fizica - +16 ani – sau juridica care si-a dat acordul cu privire la clauzele regasite in sectiunea “Termeni si Conditii” de pe site, prin crearea unui cont sau efectuarea unei comenzi.
Cont – pentru crearea unui cont, este necesara detinerea unei adrese de e-mail. In sectiunea cont, se introduce adresa de e-mail si se creaza o parola pentru a securiza contul si pentru a finaliza creare contului. Contul permite cumparatorului transmiterea comenzii, iar acesta contine informatii despre client/cumparator. Clientul/cumparatorul/utilizatorul trebuie sa se asigure ca toate informatiile introduse pentru crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.
Site – magazinul online gazduit la adresa web ceasuri-shop.ro.
Comanda – documentul electronic trimis de cumparator catre vanzator, prin intermediul magazinului online, care cuprinde intentia clientului de a achizitiona unul sau mai multe bunuri.
Bunuri – orice produs listat pe site, inclusiv produsele regasite in comanda sau in cosul de cumparaturi si care urmeaza a fi livrate cumparatorului, conform contractului incheiat.
Campanie – expunerea in scop compercial a produselor, avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de vanzator.
Contract – prin acceptarea de termeni si conditii prezentate pe site in momentul plasarii unei comenzi, se realizeaza un contract incheiat la distanta intre vanzator si cumparator.
Continut -
§ reprezinta toate informatiile referitoare afisate in site, care pot fi vizualizate/accesate prin folosirea unui echipament electronic
§ informatii specifice legate de produse sau tarifele practicate de catre vanzator, intr-o anumita perioada de timp, o perioada limitata – ex.: campanie –
§ informatii referitoare la produse transmise de catre un tert cu care vanzatorul a incheiat contracte de colaborare, intr-o anumita perioada de timp.
§ date referitoare la vanzator.
§ continutul oricarui e-mail trimis de catre vanzator cumparatorului, prin orice mijloc de comunicare.
Recenzie/Review – evaluare scrisa oferita de catre detinatorul unui produs achizitionat din magazinul online, e evaluare redactata pe baza experientei personale in legatura cu produsul achizitionat, informatii referitoare la calitatea prosului si confirmarea ca produsul respecta sau nu specificate de catre vanzator.
Evaluare/raiting – este modalitatea prin care cumparatorul isi exprima gradul de satisfactie fata de produsul achizitionat. Se exprima sub forma de stele, cu un nr. de la 1 la 5, 5 insemnand gradul maxim de satisfactie referitor la produs. Gradul de satisfactie se regaseste atasat recenziei.
Comunicari comerciale –
§ orice tip de mesaj trimis sub forma de e-mail, SMS, mobile Push, telefonic, webpush, care contine informatii cu privire la produse similare celor achizitionate.
§ informatii referitoare la promotii sau oferte
§ informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea cont/comanda
§ alte informatii/comunicari precum sondaje de opinie sau cercetari de piata.
Tranzactie – incasarea sau returnarea unei sume rezultate in urma vanzarii unui produs de catre ceasuri-shop.ro cumparatorului, indiferent de modalitatea de livrare, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de vanzator.
Specificatii – informatii referitoare la produs, regasite si in descrierea lui.
Plata cu cardul – serviciul de plata prestat de catre procesatoru de plati, integrat in site, pus la dispozitia clientului/cumparatorului/utilizatorului, prin intermediul magazinului online, in vederea efectuarii platii cu cardul online.
Documente contractuale
§ Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul accepta forma de comunicare fie telefonica sau prin e-mail, forma de comunicare prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
§ Notificarea in format electronic – e-mail sau telefon – transmisa de catre vanzator cumparatorului dupa efectuarea comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii.
§ Contractul dintre vanzator si cumparator, este considerat incheiat in momentul in care cumparatorul primeste notificarea electronica de expediere a comenzii.
§ Factura, informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site, cat si comanda in sine, reprezinta garantia oferita oferita de catre vanzator, pentru produsele achizitionate.
§ Prin motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din comanda. Dupa modificarea cantitatii bunurilor din comanda sau intentia acestei actiuni, vanzatorul va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului de catre cumparatur in momentul efectuarii comenzii, si va returna suma achitata.
Politica de vanzare online
In momentul in care sunt sesizate nereguli, neconformitati in informatiile oferite de catre utilizator/cumparator/client sau la unele dintre modalitatile de plata acceptate, ceasuri-shop.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul acelui client/utilizator in vederea efectuarii unei comenzi. De asemenea, si cand se considera ca activitatea clientului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia ceasuri-shop.ro in vreun fel.
Pentru informatii suplimentare cu privire la o asemnea decizie, clientul este rugat sa contacteze departamentul “relatii cu clientii”al magazinului la numarul de telefon mobil +40760.293.917, telefon fix 0257.709.303 sau prin e-mail la contact@ceasuri-shop.ro.
Vanzatorul are dreptul de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa-si justifica gestul.
Preturile aferente tuturor produselor afisate pe site, sunt exprimate in lei si includ T.V.A.
Dreptul de retragere contractuala
Clientul are dreptul de ase retrage din contractul incheiat intre el si vanzator, fara a preciza motivul deciziei sale, in termen de 14 zile calendaristice – incepand cu data in care clientul intra in posesia produsului -, conform O.U.G nr. 34/2014, cu obligatia de a instiinta vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, prin mijloace electronice precum telefonul sau e-mail.
Ca urmare a retragerii contractuale a cumparatorul, vanzatorul este obligat sa returneze orice suma primita de la cumparator, exceptand costul transportului produselor. Rambursarea sumei se face exclusiv prin transfer bancar, iar pentru asta cumparatorul este obligat sa transmita vanzatorului datele contului bancar – IBAN si beneficiar de cont -. Dupa returnarea produselor si in momentul in care produsele ajung inapoi la expeditor, se va demara procesul de rambursare a sumei.
Dreptul de retragere prevazut de O.U.G nr. 34/2014, se poate exercita, numai daca produsul propus spre returnare este in aceeasi stare in care a fost expediat/primit si cu toate accesoriile aferente, inclusiv cutia si factura atasata.
In caz contrar sau in cazul in care produsul este defect din cauza faptului ca a fost folosit contrar instructiunilor de folosire , prezinta urme de uzura sau lipsesc piese componente, vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza rambursarea sumei, inlocuirea sau repararea produsului, ori poate face actiunile prezentate mai sus, dar sa retina un procent de 20% din valoarea produsului.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Vanzatorul declara ca respecta Legea nr. 677/2001 si a UE 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, ca prelucrarea datelor se face conform legii si in conditii de legitimitate, conform art.5 al.(2) din legea mai sus mentionata pentru intocmirea contractului la distanta, datele fiind pastrate timp de 3 ani, atat cat prevede legislatia fiscala in vigoare. Datele cu caracter personal necesare incheierii contractului la distanta sunt nume, prenume, adresa completa, numar de telefon, adresa de e-mail, cod postal.