Politica de Retur
Incepem prin a spune ca ceasuri-shop.ro respecta politica de retur conform O.U.G. 34/2014, si anume ca orice produs poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii lui, fara un motiv anume specificat.
In momentul returnarii, produsul trebuie sa fie expediat impreuna cu factura, cutia originala, toate piesele componente si in starea in care a fost expediat.
Uneori se poate ca produsul returnat sa prezinte urme de uzura, zgarieturi, deteriorari, iar pentru acest fapt ceasuri-shop.ro isi rezerva dreptul de a retine pana la 20% din valoarea produsului pentru a-l putea accepta ca returnat, restul de 80% din valoare produsului urmand a fi rambursata in contul bancar al clientului.
Pentru ca am considerat ca 14 zile calendaristice sunt insuficiente pentru efectuarea unui retur, am adaugat inca 351 zile drept de retur. Prin urmare, clientul are drept de retur pentru ceasul de mana sau bijuteria achizitionata, 12 luni/365 zile.
In cazul returnarii unui produs, puteti opta pentru:
1. Restituirea sumei achitate in momentul cumpararii produsului;
2. Inlocuirea produsului cu un alt model;
3. Inlocuirea produsului cu o alta bucata din acelasi model.
Pentru identificarea eventualelor probleme ale produsului, ceasuri-shop. ro isi rezerva dreptul de a aloca pana la 5 zile lucratoare verificarii produsului returnat.
Pasii necesari de urmat pentru returnarea produsului/produselor:
1. Luati legatura cu firma de curierat colaboratoare Sameday (telefon 021.637.06.06, program Luni-Sambata de la 08:00-20:00 si duminica de la ora 09:00-18:00), pentru a preda coletul.
In cazul in care produsul este defect din alte cauze (pentru ca a fost folosit contrar manualului de instructiuni, prezinta urme de lovituri/crapaturi/zgarieturi/, piese lipsa, sigiile deteriorate, supunerea la variatii mari de temperatura, socuri mecanice, nerespectarea regurilor privind etanseitatea, deteriorari provocate de incendii, orice deteriorare a ceasului sau a bijuteriei rezultata din folosirea anormala sau abuziva), costul transportului este suportat de client. In caz contrar, costul transportului este suportat de catre vanzator.
2. Produsul necesita a fi ambalat, astfel incat sa fie livrat in siguranta.
3. Factura trebuie atasata in colet, alaturi de produs, accesorii si cutia originala.
Datele vanzatorului pentru returnare:
- Denumire destinatar/vanzator: PAM NET EXCLUSIV SRL
- Adresa: Judetul: Arad, Localitate: Arad, Strada Constantin Brancoveanu, Numarul 17.
- Telefon: 0760.293.917 sau 0257.709.303
v In cazul produselor cu defecte constatate la primire, clientul este rugat sa ne contacteze la 0760.293.917 sau 0257.709.303 ori contact@ceasuri-shop.ro, iar produsul inlocuitor va fi expediat in urmatoarea zi lucratoare sau in ziua in care clientul ne contacteaza in limita programului de activitate.
Pentru detalii si/sau nelamuriri suplimentare, va stam la dispozitie (telefonic) de Luni-Vineri orele 10:00-18:00, Sambata orele 10:00-14:00, iar suportul electronic prin e-mail 24/7.
Zi minunata!
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!